shopping

Idag, efter jobbet, åkte jag äntligen till Nova Lund med min mamma och syster. Jag köpte en röd/blå skjorta på H&M och ett grått nagellack. Jag ska till Center Syd också senare i veckan för att köpa material till julkorten jag ska göra, och för att köpa jeans leggings på Cubus. Jag behöver desperat ett par svarta sådana. Dessutom har den affären sådana byxor med fickor där bak, vilket inte är allt för ofta.

Åsikter
Postat av: boosse

Frida shoppat, det låter mycket, mycket bra i mina öron! :) Jag hoppas din far har köpt koftan åt din, som sagt, jag vet vart ni bor, eller jag har adressen i alla fall!



Breda fötter, ja, det suger verkligen rövhål!



Jo tack, vi har det bra, pyjamaspartyt vi hade i helgen, eller om det var i fredags har varat flera dagar haha Klär på mig om vi ska ut, är så sjukt seg! Till och med maribel har vart på ica o handlat i pyjamas!

2010-11-23 @ 14:27:29
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Ulrika

yaaay på julkorten :)

2010-11-24 @ 09:43:10

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0