these hungry voices make a lot of noise.

Den här veckan har varit riktigt sweet på jobbet. I tisdags var första gången jag jobbade på skolan istället för förskolan och det var riktigt kul! För det första så är det många fler som jobbar där men man får även göra lite andra saker. Förutom köttfärs-incidenten (ie jag skar upp 40 vakumförpackade köttfärspåsar vilket var äckligt) så har det varit toppen.

Denna veckan kommer jag totalt ha varit på skolan tre dagar, då jag får stå i matsalen och fylla på med mat/torka av/plocka undan osv. Faktiskt riktigt kul, särskilt när barnen pratar med en. De är så härliga!


Jag har träffat en del gamla lärare, bland annat min syslöjdslärare som även är en familjevän. Det var inte så många mellanstadie lärare som kände igen mig, men jag klagar minsann inte.

Åsikter
Postat av: Frida l fplanting

SVar: ja, blä.

Men vad härligt! Och barn är så roliga :D haha. Jag skulle gärna vilja jobba med barn när jag blir stor, på något vis. Fast min glöd för media, foto och allt sånt är nog ändå lite större ;P



Har du sett någon bra film på länge som du kan tipsa om? :P

2010-11-18 @ 22:05:19
Blogg: http://fplanting.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0