work, work, work.

Idag så gjorde Eva en hel kanna med varm choklad bara till mig. Hon är himla bra att ha.

Jag glömde det allra viktigaste i gårdagens inlägg - diskmaskinen. Den är supersnabb, men den är också supervarm. 60 C är den, och det bränner. Jag såg en gång på tv:n att om man badar i 50-60 C varmt vatten så kan man få brännskador. Med andra ord, det är hot hot hot. Jätteont får man på fingrarna men ingen annan verkar tycka det så jag låtsas som om det inte alls gör ont. Man har inte heller tid till att låta de svalna för man behöver grejen sakerna står på.

Åsikter
Postat av: Ulrika

HAHA känner igen det med diskmaskinen sen jag jobbade i restaurangen, var det lixom bara jag som kände SMÄRTA varje gång jag skulle ta i grejorna?! ;)

2010-11-12 @ 18:33:50

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0