Landöd

Tänkte bara tala om att anledningen till min dåliga bloggning är för att jag är på Landöd. Kommer hem imorrn så då blir det uppdatering som vanligt!
Igår sökte jag och Lotten jobb, haha, vi var liiiite väl sena med det ena, menvi hoppas att vi får napp efter allt prat om volontärarbete, sabbatsår och engelska.

Åsikter
Postat av: Boosse

Ja haha, det verkar nog så men det har jag inte. ja, dagen har vart helt OK!

Skjortan är ritkigt cool, José har bestämt att han ska betälla barnkläder ofta från Congo, inget mig emot, verklign fina tyger, mönster och detaljer Ska försöka få bättre bilder på själva tyget och detaljerna som finns!

har du haft en bra helg? Håller dug frisk. Tycker att var man än ör så är alla sjuka eller förkylda nu.

2010-09-05 @ 18:51:38
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0