Long time no see.

Det är nu en vecka sen jag fyllde 19, så det känns ju som om det är dags för en liten uppdatering. Min födelsedag firades med släkt och vänner, precis som den brukar firas. Jag fick: pengar, nagellack, strumpor, mörk choklad, ögonskugga, concelaer, flädercider, pumpor och en hel del blommor. Med andra ord, en bra födelsedag.

I lördags gick jag ut med Ellen och Lotta, där vi träffade en hel del intressanta människor. B.la. Erik Shadowman.

Sen äntligen, äntligen fick jag se mina älskade Narnia filmer. Filmkvällen med Oscar och Ulrika som varit bestämd sen i Juni blev äntligen av. Vi käkade thai, kollade Narnia, "bakade" kaka (vatten + pullver) och pratade om lite av varje. Lyckat.

Igår var jag på arbetsintervju, angående ett jobb där man säljer en del till laserskrivare. Eller något. Jag ska börja en "utbildning" om jobbet på måndag, sen får vi se om jag får det eller inte. Efter det mötte jag upp Lotta för lite shopping (och planering) på Gray's American Store inför hennes fest hon ska ha eftersom hon flyttar till USA, och en efterlängtar burgare på Max.


Det bästa? Den är heltäckande efter bara ett lager.


Åsikter
Postat av: boosse

Låter som en vecka :) Kollade ni på de nya Narniefilmerna?

Erik Shadowman, är det någon man bör känna till? I sådana fall är jag efter för jag har ingen aning haha

Håller tummar och tår åt dig för jobbet. Det kommer du säkert få! Antara tt detta är i Sverige? Kommer du ha nära till jobbet?

2010-09-25 @ 10:05:17
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

Åh, sjysst! var såg du den någonstans? är inne på hennes hemsida men ser den ej!

2010-09-27 @ 20:04:16
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

hittade inte den där du tipsade men letade efter författaren på lj och hitade henne, tack så mycket frida :) oh, den är så fin!

2010-09-27 @ 20:19:17
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

Haha! Gulligt av dig o skriva till mig fast du inte hade tid :)

2010-09-29 @ 20:46:43
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0