Oh no. is this the end?

"Åh nej, vad har hänt med den underbara uppdateringen?" vet jag att ni alla tänker. Trots att jag inte har mycket att göra om dagarna förutom att söka jobb, vilka inte söks så mycket då allt som finns är "säljare", så känner jag att jag varken har tid eller sug för att blogga.

Detta är inte slutet, för jag är fan en bloggare, så bloggen kommer (säkert imorgon bara för att jag skrivit detta) att uppdateras igen. Jag längtar verkligen tills jag kan blogga om mitt liv i Glasgow.

I alla fall, känner någon att han/hon inte kan leva utan mig så kan ni föjla mig på Twitter, bli vän med mig på livejournal, digga min smak på weheartit eller spana in min nya tumblr. Inte konstigt jag inte har tid... Allt uppdateras inte varje dag, men ibland.

This is not the end. Jag varnar bara er att det kommer inte läggas upp lika många inlägg på ett tag.

Åsikter
Postat av: Boosse

Ja, vi är mycket nöjda. Barnvagnen hade kostat långt över 8 tusen men vi fick den för 6 tusen kr jämt. Det är ju en emmaljunga som vad jag vet är den populäraste vagnen som kostar en hel del! Fick ju med en masssa saker till vagnen för samma pris vi hade täkt köpa en brio vagn utan något till alls :)

Du är cool, mycket cool frida ;)

2010-09-11 @ 08:15:35
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0