I'm SORRY.

Jag har fått x antal arga kommmentarer angående mina intet-existerande inlägg. Truth is, jag kom inte hit förrän igår eftermiddag efter en helvetes resa.

Flyget till London var perfekt, min 6 timmars paus på Gatwick var til och med bra, Min flight till Guernsey var snabb, tills de meddelade att de inte kunde landa pga vädret. Därmed cirkulerade vi över ön i 3 timmar innan vi flög tillbaka till London. Min 1 timmes flight blev alltså 5 timmar lång! Väl där fick vi hämta våra väskor och ställa oss i kö i 2 timmar. Tack och lov bokade de in oss på Hilton, gav oss mat (21.30!!) och frukost och igår morse bar det av igen. Denna gången gick allt bra och jag kom fram på Herm på eftermiddagen.


Gårdagen var inte så kul, det var hemskt väder, jag var helt själv etc etc. När jag skulle gå och äta kvällsmat med alla säsongare var det fullpackat och blyga jag kände inte en jävel. Idag dock snackade irl jag med en kille jag tidigare pratat med på fb så jag och tre killar satt och spelade 4-i-rad hela kvällen på puben.
Oh, och tydligen så klassificeras jag nu som "the new Swedish girl". Man bah, tack okey. Det som gjorde det svårt att "träffa" folket här är att jag bor högst upp på ön, två andra bor i detta huset och en tjej i huset bredvid. ALLA andra bor nere vid hamnen.


Idag tog jag båten till Guernsey, skaffade mig ett bank account och fönstershoppade lite! Riktigt fint är det här om det är soligt, vilket det var idag!

Åsikter
Postat av: boosse

det är inte kul när man känner sig ensam och är för flyg för att ta kontakt med nya människor. Bra att du haft kontakt med någon innan, känns bra mycket lättare att börja prata.



the new swedish girl...stämpel redan :) jag undrar vad svenskar har för rykte utanför frankrike. ikongoleser vet tydligen att vill man ha sig något, du vet vad jag menar, i sverige är det bara ttt knacka på en dörr och komma in. härligt :)

2011-04-03 @ 11:47:14
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0