To the end of the world and back.

Nej men titta titta, verkar som om menyn hoppat rätt igen, i alla fall för mig. Det var otroligt länge sedan jag bloggade, och mycket har hänt.

Min laptop lade av för två veckor sen. Det var hårddisken som dött. Jag skulle köpa ny dator till hösten så det gör mig inte så mycket, men mycket grejor så som musik och bilder förlorade jag. Tur att jag sparade alla dokument och bilder i somras, något nytt sen dess har jag inte skrivit.

Jag jobbar som vikarie i skol- och ålderdomshem-kök, och jobbar röven av mig. Jag har än så länge jobbat på fyra olika ställen, men som tur var är så är jag mest på Skönadal, nära och bra, och trevliga kollegor. Det är lite jobbigt att oftast inte veta var man ska jobba nästa dag, men jag kommer ju inte göra detta för evigt så det får jag tåla helt enkelt.

Jag och Ulrika såg Welcome To The Rileys i Malmö förra veckan. Herregud vad bra jag tyckte den var, och Kristens karaktär var enastående. Samma sak kan man säga om James Gondolfini.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0