live your life.



Jag har ju sagt att jag skulle berätta om mina jobbsökardagar så här kommer det. Efter att mina två månader (Nov-Dec) som mattant tog slut så bestämde jag mig för att söka lite jobb, trots att jag jobbar bra som vikarie. Antal sökta jobb? 1. Antal jobberbjudande? 1. Jackpot? Ja.

Som det ser ut just nu sticker jag iväg 31 Mars till Herm Island, en liten ö bland Kanalöarna utanför Frankrike. Där ska jag spendera fem månader och jobba på ett strandcafé. Sen kommer jag tillbaka i några veckor för att sedan flytta till Glasgow.

Jag längtar som en galning.


Åsikter
Postat av: boosse

tycker de är en toppenbild att söka jobb med.

förstår att du längtar!

2011-01-30 @ 19:01:36
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Frida l fplanting

Nej vad roligt! :D Hoppas du får det jättebra där borta!



SV: Okej, hihi. Men du får åtminstonde Göteborg, det är alltid något! ^^



Jag har det bara bra, livet rullar på! Själv då? Var ju ett tag sedan nu :P

2011-02-13 @ 00:19:58
Blogg: http://fplanting.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0