and make you feel my love.

Förra helgen tog jag och familjen en mini-semester och stack till Göteborg. På vägen hem stannade vi till på Ullared där vi givetvis shoppade loss. Jag lyckades komma hem med massor av saker som jag kommer behöva när jag flyttar, om 30 dagar.
Allt är inte med på bild men: deos, tofsar, hörlurar, ficklampa, bagageband, rakhyvlar, mobilskydd, tandborstar, elektrisk tandborste, schampo, balsam, tvål, volym mousse, torrschampo, solkrämer, ögonfransböjare, pincetter, tandkräm, batteri, läppsyl x 100, adapter, nagelfilar, en porslins cupcake och Zombieland.

Åsikter
Postat av: boosse

ja, jag tänkte liksom dela med mig lite, det var väl sjysst :) Ja, det är fan inte billigt.



Ullared is the shit när det gäller att köpa med hem sådana nödvändiga saker, även om jag bara vart där en gång i mitt vuxna liv.

2011-03-01 @ 11:43:19
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0