Honey, I'm home!!

Efter 12 timmars resande kom jag äntligen hem sent tisdag kväll. Efter ett tårfyllt adjö (fick sällskap till flygplatsen av Dave och Louise) så flög jag från Guernsey till Gatwick och sedan vidare till Köpenhamn. Nu efter två dagars uppvilande är jag redo att göra Sverige osäkert igen.
Mina bästa vänner (Dave, Nich, Aoiffe, Chloe, Zoe, Louise, Jag, Eli). Tisdag 30 Augusti 2011.
Mina fem månader på Herm har varit några av de bästa i mitt liv, och jag är så glad att jag tog chansen att komma dit. Jag har träffat några av de mest fantastiska människorna i världen, som jag förhoppningsvis kommer träffa igen.
Även om det var otroligt sorgligt at säga hejdå till mitt nya liv, så väntar nya äventyr om mindre än två veckor.

Åsikter
Postat av: boosse

Welcome home! Kan bara föreställa mig hur jobbigt det måste vart att säga adjö till alla dina nya vänner men det måste väl även vara sjukt skönt att komma hem igen, innan du sticker iväg igen.

Btw, vad var det för konstigt du skickade på min mail? Twice?

2011-09-03 @ 23:36:29
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0